Ubezpieczenie na życie dla seniorów

Ubezpieczenie dla senioraJesteś osobą dojrzałą i coraz częściej zastanawiasz się nad tym, co przyniosą kolejne lata? Myślisz o tym, w jaki sposób zdjąć z dorosłych dzieci brzemię związane z koniecznością pokrycia kosztów ewentualnego pogrzebu oraz innych zobowiązań?

Jeśli nie chcesz, by ten temat spędzał ci sen z powiek, pomyśl o ubezpieczeniu na życie.

Polisa na życie to propozycja firm ubezpieczeniowych, dająca zabezpieczenie finansowe rodzinie ubezpieczonego. W razie śmierci (bez względu na przyczynę) osobom uposażonym wypłacane jest świadczenie odpowiadające wysokości sumy ubezpieczenia. W ten sposób możesz wspomóc finansowo najbliższą rodzinę w trudnych chwilach, gdy ciebie zabraknie.

Wybierz ubezpieczenie bezterminowe

Polisa na życie może mieć charakter terminowy lub bezterminowy. W przypadku seniorów korzystniejszym rozwiązaniem będzie ubezpieczenie bezterminowe, które gwarantuje ochronę ubezpieczeniową do końca życia. Taka polisa wygasa więc dopiero wtedy, gdy rodzina otrzyma świadczenie w przypadku twojej śmierci.

Zaletą ubezpieczeń terminowych jest to, że dedykowane są osobom do 75. roku życia (tak jest m.in. w Generali). Ale i dużo starsi mogą liczyć na akceptację wniosku, np. 4Life Direct swoją ofertę kieruje do osób, których wiek nie przekracza 85 lat. Biorąc pod uwagę dotyczące 4Life Direct opinie, jest to jedna z nielicznych ofert tego typu na rynku ubezpieczeniowym.

Określ odpowiednio wysoką sumę ubezpieczenia

Jeżeli chcesz mieć pewność, że wypłacane rodzinie świadczenie będzie wysokie, pomyśl o odpowiedniej sumie polisy. Firmy ubezpieczeniowe są pod tym względem dość elastyczne, proponując kwoty odpowiadające potrzebom oraz oczekiwaniom. Dla przykładu Generali oferuje sumę ubezpieczenia od 5000 do 20 000 zł.

Ile kosztuje ubezpieczenie na życie?

Koszt polisy na życie to wypadkowa wielu czynników. Wysokość składki zależy więc nie tylko od wybranej sumy ubezpieczenia. Pamiętaj, że ogromne znaczenie ma również wiek - im jesteś osobą starszą, tym wyższa będzie twoja składka. Dlatego z wykupieniem ubezpieczenia nie czekaj na ostatnią chwilę, tylko pomyśl o nim zawczasu.

Kupno mieszkania na rynku pierwotnym - ceny, koszty, możliwości

Kupno mieszkania na rynku pierwotnym - od deweloperaZakup mieszkania od dewelopera, czyli na rynku pierwotnym, to naprawdę spory wyda

Poczucie bezpieczeństwa finansowego poprzez oszczędzanie

Poczucie bezpieczeństwa finansowego poprzez oszczędzanie. Czasy, w których obecnie żyjemy są bardzo ciężkim